امام جمعه فیروزآباد با اشاره به دستور مهم رئیس جمهور در اصلاح نظام بانکی که به نفع مردم و اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: دستور مهم رئیس جمهور در اصلاح نظام بانکی قابل توجه و تحسین است و انتظار می‌رود حال که رئیس جمهور شخصاً به میدان آمده پیگیری و نظارت هم داشته باشد تا کار به نتیجه برسد و بانکداری اسلامی محقق شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 22 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه تنها راه نجات و سعادت انسان ها به گرایش مکتب فاطمی است، اظهار داشت: انسانها به تدریج این حقیقت را که تنها راه سعادت و نجات گرایش به مکتب فاطمی است را بیشتر احساس درک می‌کنند.

وی افزود: روز ولادت نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن است چرا که او را به جایگاه خود در نظام ارزشی جهان آگاه ساخت و روز مادر است چرا که او به مادری، آبرو بخشید.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به روز ولادت امام خمینی (ره) ادامه داد: ولادت امام خمینی (ره) معمار و بنیانگذار نظام اسلامی مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که هم فهمید دین چه می گوید و هم کوشید تا دین را در جامعه اجرا کند.

وی با اشاره به تقابل برخی جریان های فکری بیگانه با نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: آن چیزی که مثل سدی محکم جلوی تعرض دشمنان به نظام جمهوری اسلامی گرفته، ایمان راسخ مردم و پشتیبانی آنان از نظام اسلامی است.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به دیپلماسی فعال اقتصادی دولت گفت: دولت از یک سو راهبرد خنثی سازی تحریم‌ها با نگاه به درون کشور و از سوی دیگر راهبرد تعامل با همسایگان و دیگر کشورها به ویژه چین و روسیه را دنبال می‌کند.

بشارت اظهار داشت: آمریکا و غرب سابقه ۴۳ سال تقابل و دشمنی با ما دارد در حالی که چین و روسیه روابط خودشان را با ما در عرصه بین‌المللی بر اساس تقابل و دشمنی تعریف نکرده‌اند.

وی با اشاره به دستور مهم رئیس جمهور در اصلاح نظام بانکی که به نفع مردم و اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: دستور مهم رئیس جمهور در اصلاح نظام بانکی قابل توجه و تحسین است و انتظار می‌رود حال که رئیس جمهور شخصاً به میدان آمده پیگیری و نظارت هم داشته باشد تا کار به نتیجه برسد و بانکداری اسلامی محقق شود.

بشارت با اشاره به نکات از مسائل روز سیاسی و اجتماعی در مذاکرات برجام ادامه داد: دست ایران در مذاکرات برجامی پر است و آمریکا باید تضمین دهد دوباره از برجام خارج نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار